Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ MAILBOX MOY

Με αφορμή το τελευταίο newletter μου έλαβα ορισμένα e-mails από αναγνώστες τα οποία αξίζει να δημοσιεύσω σε αυτό το προσωπικό blog που δημιούργησα σήμερα...

Σωστοοος!!! Μπραβο Πωλ αν και τωρα εχω την ευκαιρια να σου στειλω τα συγχαρητηρια για την εξυπναδα και τον δυναμισμο σε οτι κανεις. Σε γνωρισα στο παρελθον μεσω μια πρωην εφημερης δυστηχως σχεσης μου. Εισαι ωραιος μεγαλε, καλη συνεχεια σου ευχομαι.
Μου αρεσει ο τροπος που κανεις το στησιμο μηνυματων. Η πολιτικη σου και η σοβαροτητα που κατεχεις (καθως το χαμογελο δεν λειπει απο την παρουσια σου).
Και παλι συγχαρητηρια και καλη συνεχεια σε οτι και αν κανεις.
Με εκτιμηση
Μια συχνη επισκεπτρια των ιστοσελιδων σου.


-------------------------------

Κύριε Σοφιανέ ήθελα να σας πω για το e-mail που στειλατε με θέμα τους ρέμπελους...Δεν έπρεπε να το κάνετε γιατί με αυτά που γράψατε ήταν φανερό οτι σας ενόχλισε παρα πολύ η "απόφση" του συμβουλίου τους!!!κι οτι δεν το διασκεδάσατε καθόλου...τέλος πάντων...ήθελα να σας πω επίσις οτι ο τρόπος διαφίμισης των μαγαζιών σας είναι πολύ καλός...Είμαι απο Θεσσαλονίκη και δεν ειχα ιδέα για το κλάμπ και τώρα αν και δεν είμαι fun των club θέλω να πάω να το δω...Πάντως η "στρατιγική" σας κατα των ρέμπελων ήταν πόλυ παρορμητική και πήραν προβάδισμα...Πάντως μην ασχολίστε όπως λέει η παριμία -δουλεία δεν είχε ο διάβολος,γαμούσε τα παιδιά του- δεν εχουν τι να κάνουν, σας στελνουν μαλακίες και εσείς τσιμπάτε...να το πουμε σε απλά Ελληνικά
Αλέκος
Θεσσαλονίκη

-------------------------------

κ. Σοφιανέ,
πίστευα οι επιθέσεις ατόμων με «πούστικες» συμπεριφορές, θα σας είχαν κάνει πιο σκληρό και δυνατό άνθρωπο. Είμαι σίγουρος πως έχετε δώσει πολλές μάχες με συγγενείς και φίλους για να αποδεχθούν αυτό που είστε και να μη ντρέπονται για σας. Μην ασχολείστε με κανένα κομπλεξικό, συντηρητικό άνθρωπο που δεν θα είχε τα κότσια να πραγματοποιήσει αυτά που έχετε κάνει εσείς και φυσικά να μην τους επιτρέπετε να κρίνουν κάτι που χρειάζεται κότσια… Έχω αγωνιστεί και αγωνίζομαι καθημερινά για το δικαίωμά μου να είμαι ομοφυλόφιλος, ενώ θα μπορούσα με μοναδική ευκολία να έχω μια ψεύτικη ζωή, μια ψεύτικη οικογένεια και να τραβάω κρυφά μαλακία τα μεσάνυχτα με γυμνά αγοράκια ενώ η γυναίκα και τα παιδιά μου θα κοιμόντουσαν αμέριμνοι στο διπλανό δωμάτιο. Έχω αγωνιστεί και αγωνίζομαι καθημερινά για να μπορώ να έχω πάνω στο γραφείο μου τη φωτογραφία του άντρα που αγαπώ και να μη καμουφλάρω τις προτιμήσεις μου… Κι εδώ έχει χιονίσει, μυρίζει παντού αγάπη και οι άνθρωποι είναι αμήχανοι. Κάτι τέτοιες στιγμές δεν είναι για να χαλαρώνεις, αλλά για να τις περνάς, μόνος σε μια μεγάλη πόλη, μ’ αυτόν που αγαπάς…
Ταπεινά,
Αλέξανδρος


-------------------------------

ΚΑΛΗΜΕΡΑ PAUL.ΑΠΑΝΤΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ MAIL ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΟΜΟΤΕΜΠΕΛΙΔΩΝ-ΑΣΧΕΤΩΝ-ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΒΡΩΜΟΠΑΙΔΩΝ. ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ. Η ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ - ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΣΕ ΟΛΕΣ - ΧΩΡΑ. ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ. 'ΣΕ ΠΑΩ ΠΟΛΥ' ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ 'ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ' ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΑΛΙΕΣΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΙΠΟΤΕΝΙΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΤΟΣΟ ΣΕ ΜΟΡΦΩΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ. ΕΣΥ,ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ... ΥΠΕΡΕΧΕΙΣ.
ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ PAUL.
ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ...
ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΙΧΑΛΗΣ Σ.
ΙΑΤΡΟΣ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

afto pou leipei paul mou
einai o ellinas gay na agapisei ton eafto tou kai na ton dehtei protos.
otan tha enothoume san anthropoi oi idioi , tote de tha afisoume pote to dikeoma na mas feronte san apovrasmata, malakes pou mono katanalonoun.
makari na aniksoume ta matia mas kai na mi deinoume to dikeoma emeis. apo ekei kai pera na mi stirizoume pote tous dithen alla, aftous pou einai omoideates.
sinehise kai eimaste oloi mazi sou.